Hei,forrige time begynte jeg med pussingen og har kommet meg et hakk videre. I dag har jeg også pusset, men begynner og nærme meg slutten. jeg limte også hull som kom fram igjen fra det andre hullet jeg limte, det tenker jeg er nok fordi jeg har pusset ned med sandpapir og litt av hullet kom fram igjen. Har igjen tre pussepapir før jeg skal lime knivbladet mitt. Det er så gøy og se hvor glatt kniven kan faktisk bli og at den blir bare glattere og glattere for vært pussepapir. Neste gang skal jeg pusse med de siste tre papirene jeg har igjen og så skal jeg lime. Bildene under viser slutt resultatet fra denne og forrige fredagens arbeid.

Kommentarer
Legg inn en kommentar